BUNTING RM0.70SEN JE SEKAKI

BUNTING RM0.70SEN JE SEKAKI from Persona Reka

By: Persona Reka   26-11-2015
Keywords: Advertising And Marketing, Offset Printing, Bunting

MULA-MULA SEGAN =============== Ada pelanggan kami buat bisnes online sebab segan kat jiran-jiran takut diorang tahu dia buat bisnes. . . Tapi bisnes dah lama jalan tak maju-maju jugak. Bila poket dah kosong baru datang jumpa kami tempah 1 banner. . . Tengah sangkut kat depan rumah ada jiran tegur,"Eh, you ada jual benda ni ke? Kenapa tak cakap". . . Esoknya dia terus tempah lagi 30 bunting nak letak kat kawasan rumah dia. . . Haa, tu la nak bisnes ni takleh segan. Nak buat banner? Kami boleh bantu. Tinggalkan komen kat bawah ni atau whatsapp je +6011-2321 4800

Keywords: Advertising And Marketing, Bunting, Offset Printing

Other products and services from Persona Reka

BANNER 0.70SEN SEKAKI! from Persona Reka  thumbnail
26-11-2015

BANNER 0.70SEN SEKAKI!

BANNER & BUNTING FOR JUST RM0.70SEN PER SQ.FEET!